tirsdag 24. april 2018

Den tålmodige mannen!

Det er vel godt kjent at jeg er i overkant glad i planter og hager (eller hagegal som det også kalles).

Dette gjelder også besøk i andre hager, offentlige eller private - det finnes så utrolige mange flotte hager å se rundt om i verden. Erik synes også at det er flott med hager og planter, men det blir nok i overkant mye noen ganger. Til sammen har vi besøkt nærmere 100 hager i inn- og utland de siste årene.

Når jeg tråler hagene i "timesvis" synes han nok at det blir vel mye og finner seg ofte en benk å sitte på. Jeg begynte etter hvert å ta bilder av ham der han satt, så her følger et knippe med bilder fra diverse hager (selvfølgelig gjengitt med hans tillatelse :-) )



Fra Gotland Botaniske Hage, Sverige


Hidecote Garden, England


Abbey House, England


Amsterdam Botaniske hage






Bangsbo Botaniske Have, Danmark

Bordeaux Botaniske Hage, Frankrike

Fredholms besøkshage, Norge





Great Dixter, England

Heligan, England

Rosemore, England




Kew Garden, England Merriments Garden, England Keukenhof, Nederland

Som regel er det jeg som løper rundt med kameraet og foreviger både planter - og Erik, men det hender jo at han tar noen bilder han også. Dette er i Hever Castle, England.



Og så får jeg inderlig håpe at han ikke ender opp som dette



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...